- اهداف خود را برای کمپین و حضور در شبکه های اجتماعی معین نمایید؛
- مفاهیم خلاق را تعیین کنید؛
- رئوس برنامه استراتژیک خود را تهیه کنید. سه هدف مهم را برای هر پست خود در نظر بگیرید (ایجاد اطمینان/ اعتبار، هدایت ترافیک به سایت خود، دستیابی به لینک/ اشتراک گذاری، تقاضای ارسال و…)؛
- تصور و تجسم تجربه کاربران؛ راه را برای مشارکت آنها هموارتر کنید.
- تجزیه و تحلیل/ ردیابی را نیز ایجاد نمایید.
- محتوای تان را خودتان تولید کنید.
اهداف حضور در شبکه های و رسانه های اجتماعی
اهدافتان باید هوشمندانه باشند:
معین و خاص
قابل اندازه گیری
دست یافتنی
مرتبط
محدود به زمان
برای مطالعه این مطلب خواندنی به لینک زیر مراجعه نمایید :
اهداف حضور در شبکه های اجتماعی
منبع : آبزرورسئو
- ۹۴/۰۷/۱۲