بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

ObserverSEO سایتی پرمحتوا در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO) می باشد که از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغار نموده است. در این وب سایت با مقالاتی به روز و مرتبط در سه حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی الکترونیکی و افزایش رتبه سایت در گوگل و مفهوم بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد.

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همه ما می دانیم که تصاویر نقش مهمی را برای فیسبوک ایفا می کنند. در حقیقت پست هایی که دارای تصویر و عکس باشند، ۵۳ درصد بیشتر لایک دریافت می کنند. سؤال نیز تأثیر خوبی در این زمینه خواهد داشت.

خب، حالا چرا این دو را ترکیب نکنیم؟ تصویر نانوشته ای را انتخاب کنید، این تصویر ممکن است یک تخته گچی و یا زنی با یک نشانه و یا هر تصویر دیگری مرتبط با کسب و کار شما باشد. سپس با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی و یا ابزارهایی مانند  PicMonkey.com متنی را (در قالب یک سؤال) به تصویر مورد نظرتان بیافزایید. حتماً آن را در سایز ۴۰۳ x 403 پیکسل ذخیره نمایید. ضمناً حتماً تصویر بدون نوشته را هم برای خود ذخیره کنید تا بتوانید بارها و بارها از آن استفاده نمایید.

برای مطالعه ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید:

بهینه سازی شبکه اجتماعی فیس بوک




  • sama seo
  • ۰
  • ۰


  • اهداف خود را برای کمپین و حضور در شبکه های اجتماعی معین نمایید؛
  • مفاهیم خلاق را تعیین کنید؛
  • رئوس برنامه استراتژیک خود را تهیه کنید. سه هدف مهم را برای هر پست خود در نظر بگیرید (ایجاد اطمینان/ اعتبار، هدایت ترافیک به سایت خود، دستیابی به لینک/ اشتراک گذاری، تقاضای ارسال و…)؛
  • تصور و تجسم تجربه کاربران؛ راه را برای مشارکت آنها هموارتر کنید.
  • تجزیه و تحلیل/ ردیابی را نیز ایجاد نمایید.
  • محتوای تان را خودتان تولید کنید.

اهداف حضور در شبکه های و رسانه های اجتماعی

اهدافتان باید هوشمندانه باشند:

معین و خاص

قابل اندازه گیری

دست یافتنی

مرتبط

محدود به زمان

برای مطالعه این مطلب خواندنی به لینک زیر مراجعه نمایید :

اهداف حضور در شبکه های اجتماعی

  • sama seo