بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

ObserverSEO سایتی پرمحتوا در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO) می باشد که از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغار نموده است. در این وب سایت با مقالاتی به روز و مرتبط در سه حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی الکترونیکی و افزایش رتبه سایت در گوگل و مفهوم بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد.

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بنا به گفته سایت Moz.com ، در سال ۲۰۱۲ بیش از ۳۱ میلیون وبلاگ نویس در ایالات متحده آمریکا وجود داشته است که حتی گزارش شده که ۵۷ % از این افراد بیش از یک وبلاگ داشته اند. امروزه Tumblr بیش از ۸/۲۳۲ میلیون وبلاگ و ۱/۱۰۹ میلیون پست دارد. ضمن اینکه WordPress.com اعلام کرده که تعداد ۱/۶۰ میلیون پست جدید در میان وبلاگ های پیوند شده و هاست شده ی آنها ایجاد شده و ماهانه ۴۰۹ میلیون نفر، بیش از ۱/۱۹ میلیارد صفحه را بازدید می نمایند. حقیقت جالب توجهی که در این بین وجود دارد این است که ارقام گفته شده همچنان در حال صعود و افزایش اند. وبلاگ نویسی پدیده جدیدی نیست، اما رسمی گذرا هم نبوده است؛ بخصوص با تعداد رو به افزایش برندهایی که در بازاریابی محتوایی خریداری می گردند.

مزایای وبلاگ نویسی

محصولات جانبی سودمند اندکی برای وبلاگ نویسی وجود دارد. اولاً، راه ساده ای که برای اظهار صلاحیت و اعتبار یک موضوع وجود دارد، انتشار افکار و نظرات پیرامون آن از طریق صریح و شفاف نوشتن می باشد. این کار، وبلاگ نویسی را به پلتفرمی فوق العاده و تمام عیار برای ایجاد مهارت تبدیل می نماید.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

لیست وبلاگ های ایرانی و غیرایرانی و روش ساخت وبلاگ





Know more about

SEO

SEO Specialist

Sökmotoroptimering
  • sama seo
  • ۰
  • ۰

دلایل مهم بودن شبکه اجتماعی گوگل پلاس- Google+

اگر تا سال گذشته از بیشتر بازاریاب ها درباره Google+ سؤال می کردید، با اشتیاق سر را به نشانه تأیید تکان داده و پاسخی همچون جمله مقابل به شما می دادند: «فعلاً این بهترین شبکه اجتماعی است و به بهینه سازی سایت شما کمک خواهد کرد». در نتیجه، برندها پا به عرصه می گذاشتند، برای خودشان پروفایل و حلقه های دوستی را ایجاد می کردند، و Google+ را به عنوان پلتفرم اجتماعی مرسوم در آن زمان برای بازاریابانی که به آنچه در اطرافشان می گذرد اهمیت می دهند، تثبیت می کردند.

ولی وقتی قدم به سال ۲۰۱۵ نهادیم اوضاع خیلی مبهم تر و نامشخص تر گشت. درحالیکه توییتر و فیسبوک در آنچه ارائه می دادند بسیار پیشرفت کردند و در کنار موارد دیگر، ویدئو و تحلیل های بیشتری را نیز به گزینه های خود افزودند، Google+ تنها به اضافه کردن سؤالات صحت و اعتبار اکتفا کرد. واقعاً چه کسی در Google+ به فعالیت می پردازد؟ آیا این همه ی آن چیزی است که انتظار می رفت Google+  باشد؟ و اینکه آیا با تضمین کمی که برای موفقیت آن وجود دارد، باز هم باید برندها پول و وقت و کوشش خود را صرف آن نمایند؟ 

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

دلیل اهمیت شبکه اجتماعی گوگل پلاس – Google+



  • sama seo