بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

ObserverSEO سایتی پرمحتوا در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO) می باشد که از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغار نموده است. در این وب سایت با مقالاتی به روز و مرتبط در سه حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی الکترونیکی و افزایش رتبه سایت در گوگل و مفهوم بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سه تار سازی است با ساختار به ظاهر ساده به نسبت دیگر سازهای موسیقی ایرانی. سه تار، از سازهای زهی مضرابی است که در ساخت آن از چوب، فلز و سیم استفاده می شود.سیم سه تار در گذشته از روده حیوانات ساخته می شد ولی امروزه این سیم (زه) از فلز ساخته می شود. سه تار سازی است از خانواده تنبور و امروزه، در مقایسه، به تار نزدیک تراست و معمولا نوازندگان تار با نواختن سه تار نیز آشنا هستند.

ساز سه تار یکی از سازهای متداول و شناخته شده در موسیقی ایرانی می باشد.سه تار سازیست زهی-زخمه ای. از تاریخچه و نحوه پیدایش این ساز در موسیقی ایرانی اطلاع دقیقی در دسترس نمی باشد. از لحاظ ظاهری بسیار شبیه دوتار، تنبور و دیگر سازهای هم خانواده می باشد با این تفاوت که در موسیقی شهری استفاده می گردد. اگرچه در محدوده خاور میانه سازهایی همچون چگور، دوتار، دیوان و …. با شباهت های بسیاری به این ساز موجود می باشند اما سه تار ایرانی دارای ویژگی های صوتی منحصر به فردیست که با دیگر سازهای مشابه خود تفاوت های بسیاری را ایجاد نموده است.

آموزش سه تار

آموزش موسیقی

  • sama seo
  • ۰
  • ۰

ایده آموزش آنلاین موسیقی ایرانی، ایده ای نو در جهت رفع این مشکل است که علاقمندان به یادگیری موسیقی ایرانی که دسترسی به معلم ساز مورد علاقه خود را ندارند بتوانند از هر کجای دنیا با معلمین مجرب موسیقی ایرانی در ایران ارتباط مستقیم داشته باشند.چه بسا افرادی که با این روش موسیقی را آموزش دیده اند و می توانند ساز مورد علاقه خود را به صورت اصولی بنوازند.

آموزش موسیقی

 

  • sama seo