بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

ObserverSEO سایتی پرمحتوا در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO) می باشد که از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغار نموده است. در این وب سایت با مقالاتی به روز و مرتبط در سه حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی الکترونیکی و افزایش رتبه سایت در گوگل و مفهوم بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وایر فریم ها که یکی از مهمترین مراحل در طراحی سایت است در واقع یک طرح کلی از اجزای تشکیل دهنده سایت می باشد. در این طرح نحوه قرارگیری امکانات سایت از جمله تصاویر ، محتوا، هدر، سایدبار و … مشخص می شود که پس از مرحله بررسی نیازهای مشتری توسط طراح سایت برای مشتری رسم می شود. این طرح را می توان توسط نرم افزارها ی مخصوص و یا سایت های رسم وایر فریم آنلاین و یا در برگه ای سفید طراحی کرد.
هدف اصلی استفاده از وایرفریم ها بررسی نیازهای مشتریان و تمرکز بر رفع این نیاز ها می باشد .
در ادامه به برخی از مهم ترین مزایای وایر فریم ها می پردازیم.

ادامه این مقاله را در وبسایت بخوانید.

وایرفریم چیست و چه کاربردی دارد ؟

سئو  

طراحی سایت

  • sama seo
  • ۰
  • ۰

در عصر حاضر بهینه سازی به امری ضروری و مهم برای وبسایت ها تبدیل شده است در واقع اگر سایتی دارید باید قوانین سئو را به دقت رعایت کنید تا شاهد پیشرفت وبسایت خود باشید .

اکثر وب سایت ها به دلایلی مانند نوع طراحی سایت نیاز به یک متخصص و آنالیزور سئو که به‌اصطلاح SEO Audit نامیده می‌شود دارند زیرا سایت ها حتی بعد از ماه‌ها یا سال‌ها بعد از ساختشان، همچنان به سئوی صحیح نیاز دارند .
SEO Audit وضعیت ‌سایت شمارا مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد و شرایط آن را سنجیده و موارد موردنیاز آن را برای تصحیح در وضعیت رتبه‌بندی به موتورهای جستجو گزارش می‌دهد.
برای مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید.

راهکارهایی برای بررسی سریع وضعیت سئو

سئو

بهینه سازی وبسایت

طراحی سایت

  • sama seo