بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

ObserverSEO سایتی پرمحتوا در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO) می باشد که از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغار نموده است. در این وب سایت با مقالاتی به روز و مرتبط در سه حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی الکترونیکی و افزایش رتبه سایت در گوگل و مفهوم بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد.

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرکت سهامی عام به شرکتی گفته میشود که ۳۰% از سرمایه آن از طریق فروش سهام به مردم (غیر از سهامداران شرکت) فروخته و تامین میشود .

یا به عبارت دیگر نوعی از شرکت های سهامی هستند که قسمتی از سرمایه ی شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین میکنند. تنوع فعالیت این گونه شرکتها بسیار متنوع و گسترده است و طیف وسیعی از فعالیت های تجاری و بازرگانی را شامل می شود.

طبق قانون اساسی ، هر شخصی اعم از ایرانی یا خارجی که تصمیم به تشکیل و فعالیت در خاک ایران دارد حتما باید تقاضانامه ی ثبتی خود را تسلیم مرجع ثبتی معرفی شده از طرف قانون نماید وگرنه از طرف دولت ایران به رسمیت شناخته نمی شود و شرایط ثبت شرکت را نخواهد داشت و فعالیت آن غیرقانونی می باشد و به جزای نقدی و انحلال شرکت و ممنوعیت از فعالیت محکوم خواهد شد. امروزه اداره ی ثبت شرکتها تحت نظارت سازمان ثبت اسناد کشور این امر مهم را بر عهده گرفته و تمامی مراحل ثبت شرکت به صورتی اینترنتی درآمده است.

ثبت شرکت

ثبت لوگو
ثبت علائم تجاری

  • sama seo
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت برای چیست ؟

افرادی که به توانمندی ها و تخصص خود اطمینان داشته و می خواهند با کمک یک تا چند نفر از هم صنفان و یا هم دانشگاهیان خود به سود و پیشرفت اقتصادی خیلی بیشتر دست پیدا کنند به سراغ ثبت شرکت می روند . تبدیل شدن به یک شخصیت حقوقی نه تنها برای صاحبان خود سود آوری بسیار بیشتری در پی خواهد داشت که می تواند اعتبار و شخصیت آنها را نیز بالاتر برده و به رشد و شکوفایی ایران عزیزمان نیز کمک موثرتری بنماید .

انواع ثبت شرکت

شرکت های ثبتی به انواع مختلفی تقسیم می شوند از جمله : شرکت سهامی، شرکت نسبی، شرکت تعاونی، شرکت تضامنی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت مختلط سهامی

ثبت شرکت و مراحل ثبت شرکت مزایای زیادی برای شما دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • رسمی شدن کسب و کار و حمایت قانون
  • اخذ و اعطای نمایندگی رسمی
  • جلب اعتماد بیشتر مشتریان و شرکتها جهت تعامل
  • دریافت جوازها
  • امتیازات اعتبارات وام تسهیلات امکان حضور در مناقصات و مزایدات
  • بهره مندی از معافیتهای مالیاتی دارایی با توجه به نوع فعالیت

شرایط ثبت شرکت
ثبت لوگو
ثبت علائم تجاری

  • sama seo
  • ۰
  • ۰

شرایط ثبت شرکت بر اساس مندرجات قانون اساسی :

هر شخصی اعم از ایرانی یا خارجی که تصمیم به تشکیل و فعالیت در خاک ایران دارد حتما باید تقاضانامه ی ثبتی خود را تسلیم مرجع ثبتی معرفی شده از طرف قانون نماید وگرنه از طرف دولت ایران به رسمیت شناخته نمی شود و فعالیت آن غیرقانونی می باشد و به جزای نقدی و انحلال شرکت و ممنوعیت از فعالیت محکوم خواهد شد.

به دلیل حساسیت بالای امورثبتی سازمان ثبت شرکتها در ایران تحت نظارت قوه قضائیه متولی اصلی در خصوص انجام امور ثبت شرکت می باشد. مرکز اصلی این اداره در تهران است و شهرستانهای دیگر هر کدام حوزه های ثبتی خود را دارند؛ البته ممکن است گاهی چندین شهرستان دارای یک حوزه ثبتی باشند.

مراحل ثبت شرکت به شرح زیر می باشد :

الف- شناخت کلی از نظام حقوقی حاکم بر شرکت ها ، اولین گام از مراحل ثبت یک شرکت تلقی می شود. زمانی که قصد تاسیس یک شرکت را دارید، می بایست علاوه بر انتخاب شرکای شرکت،با توجه به اهداف اعضا در آینده ،نوع فعالیت افراد و میزان مسئولیت هر یک از شرکا ،قالب شرکت را نیز مشخص کنید.

ب - فراهم نمودن مدارک مورد نیاز
پس از انتخاب نوع شرکت و تعیین شرکا،مرحله بعدی جهت ثبت شرکت،فراهم نمودن مدارک لازم است. قانونگذار برای تاسیس و ثبت هر یک از انواع شرکت مدارک جداگانه ای را پیش بینی نموده است که می توانید مدارک و مراحل لازم برای ثبت هر کدام از شرکت ها را در قسمت انواع ثبت مطالعه نمایید.

ج-مراجعه به سامانه ثبت شرکت ها
پس از فراهم نمودن مدارک، می بایست با ورود به سامانه ی اداره ی ثبت شرکت ها (به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir) ،اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و مدارک مورد نیاز را در آن بارگذاری کنید.تکمیل اطلاعات متقاضی، اولین مرحله برای ثبت شرکت از طریق سامانه می باشد.

د-ارسال مدارک تقاضای ثبت شرکت از طریق پست
پس از پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تاًییدیه ی پذیرش ، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را امضا و از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تاًییدیه ی پذیرش ارسال فرمایید.

ی-درج آگهی در روزنامه ی رسمی جمهوری اسلامی ایران
صدور آگهی ثبت شرکت در روزنامه ی رسمی،آخرین اقدام جهت ثبت شرکت محسوب می شود. مطابق ماده 197 ق.ت در ظرف ماه اول تشکیل هر شرکت ، خلاصه شرکت نامه و منضمات آن طبق آیین نامه وزارت دادگستری اعلان خواهد شد

ثبت لوگو

ثبت علائم تجاری

  • sama seo
  • ۰
  • ۰

نحوه اجرای رنگ روغنی در نقاشی ساختمان

اجرای رنگ روغنی (oil color)

اجرای رنگ روغنی (oil color) با قلم مو و غلطک مخصوص روغنی انجام می گیرد. رنگ روغنی در نقاشی ساختمانی ترکیبی از رنگ روغنی مات و براق است. همانطور که قبلا توضیح داده شد در سطح داخلی از ترکیب این دو استفاده می شود.

زیر سازی برای اجرای رنگ روغنی

برای زیرسازی سطوح در نقاشی ساختمان  رنگ روغنی از روغن الیف مخصوص بتونه و روغن زیرسازی جهت اجرا بر روی گچ استفاده میشود. بعد از روغن کاری کامل سطوح دیوارهای گچی باید با استفاده از بتونه نقاط فرو رفتگی دیوارها را بتونه کاری کرد.

  • sama seo