بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

ObserverSEO سایتی پرمحتوا در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO) می باشد که از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغار نموده است. در این وب سایت با مقالاتی به روز و مرتبط در سه حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی الکترونیکی و افزایش رتبه سایت در گوگل و مفهوم بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد.

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گرایش بازاریابی اینترنتی از سال ۲۰۱۴

اینترنت به طرز چشمگیری نحوه اشتراک گذاری اطلاعات را تغییر داده ، و تأثیر شگرفی نیز بر بازاریابی گذارده است. طی سال های اخیر، در حالی که تاکتیک های برونگرا کهنه و منسوخ شده اند، تغییر جهت بیشتری به سمت تکنیک های درونگرا شکل گرفته است. بیشتر کسب و کارها به جای تبلیغاتی که درون محتواهای خارجی گنجانده شده اند، با انتشار محتواهای بکر و بدیع، به دلیل مزایای بیشتر این تاکتیک ها مانند رشد مخاطبین و برندینگ، به موفقیت دست یافته اند.

با در نظر گرفتن این روندها، در ادامه پیش بینی های خود را از گرایش های برتر بازاریابی آنلاین سال ۲۰۱۴ به بحث و بررسی می گذاریم.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

۷ گرایش بازاریابی اینترنتی در سال ۲۰۱۴

  • sama seo
  • ۰
  • ۰

 راهنمای استفاده مؤثر از تامبلر جهت سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی

Tumblr پلتفرمی فوق العاده است که در صورت استفاده صحیح، می تواند در رویکرد بازاریابی برند شما واقعاً مؤثر و سودمند واقع شود. مزایای سئوی آن مستقیم هستند و بازدیدهای اجتماعی آن نیز جامع و یکپارچه است. در ارتباط با «چگونگی» این موضوع بعداً در این پست خواهیم گفت، فعلاً با کمی بحث تئوریک آغاز خواهیم کرد. آنگونه خواهید آموخت که هر چیزی ارزش یادگیری دارد- اول تئوری، سپس شیوه و طرز کار.

اصول اولیه: Tumblr چیست؟

Tumblr یک وبلاگ چند منظوره و پلتفرم شبکه اجتماعی است. و یا همانطور که من علاقه به خطاب آن دارم «وبلاگی بر روی استروئیدهای سئو است». آیا به این می اندیشید که با وجود WordPress.com من چرا به سراغ Tumblr بروم؟

شما به وسیله Tumblr بیشتر در معرض بازدید قرار خواهید گرفت. اشتباه متوجه نشوید، WordPress فوق العاده است (من نرم افزاری که خود- میزبان است را دوست دارم!)، ولی راه حل میزبانی آن به اندازه کافی اجتماعی نیست. WordPress.com هفتاد میلیون وبلاگ را میزبانی می کند، در حالی که Tumblr میزبان بیش از ۱۳۰ میلیون وبلاگ است.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

راهنمای استفاده مؤثر از تامبلر جهت سئو


  • sama seo
  • ۰
  • ۰

7) آشوب به پا کنید. من دوست دارم در عین مفید و آموزنده بودن، عقایدم را نیز در اختیار مخاطبان قرار دهم. به این نتیجه رسیده ام که هر چه بیشتر عقاید و نظراتی که افراد را به گروه های متضاد تقسیم می کند ارائه می دهم، نظرات، توئیت ها، پسندها و اشتراک گذاری های بیشتری را نیز دریافت می کنم.

یک وجه تمایز مهم: برخی از پست های آموزنده و مفید من، زیاد مورد بازدید واقع نمی شوند، ولی من آنها را مایه ننگ و آبروریزی به حساب نمی آورم.

مثلاً هنگامی که یک پست کاتالوگ بازاریابی را منتشر می کنم و مانند پستی که قبلاً منتشر کرده بودم مورد استقبال عموم واقع نمی گردد، می دانم که در مجموع تعداد افراد کمتر، ولی گروه مخاطبین هدف بیشتری (که احتمالاً از خدمات من بهره خواهند گرفت) خواهم داشت. متوجه منظورم شدید؟

هدف من این است که میان پست ها و مطالب جنجالی، پست های فکری و دستورالعمل های خود تعادل ایجاد کنم تا دامنه وسیع تری از مخاطبان ممکن در بازار هدف خود را به دست آورم.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

۱۲ نکته در جهت افزایش بازدید محتوای انتشار داده در لینکداین – بخش دوم

  • sama seo
  • ۰
  • ۰

12 نکته در انتشار محتوا در لینکداین – قسمت اول

در این بخش پیشنهادهایی را جهت بیشترین استفاده از پلتفرم PublisherLinkedin  ، قابلیت شما در ایجاد پست های طولانی و در نهایت توسعه پیام تان به منظور بیشترین بازدید ارائه خواهیم داد.

لطفاً توجه داشته باشید که ما در این مقاله به دلایل استفاده از Linkedin Publisher و یا حتی بازاریابی محتوا به عنوان ابزاری جهت تبدیل شدن به مرجعی معتبر در صنعت خود نخواهیم پرداخت، چرا که فرض خود را بر این می گذاریم که شما آنها را می دانید؛ بنابراین مستقیماً به سراغ ارائه نکات و پیشنهادات می رویم.

همانطور که قبلاً اشاره شد، در اینجا ۱۲ نکته (پایه ای و اصلی ترین ها) را که به شما کمک خواهند کرد تا یادداشت شما توسط دامنه وسیعی از مخاطبانLinkedin  مورد مطالعه واقع شود، ذکر خواهند گردید.

۱) تنها محتوای باکیفیت را منتشر نمایید. مطالب بی ارزش را منتشر نکنید. تنها محتوایی را منتشر نمایید که با بازار هدفتان همخوانی داشته و انعکاسی از آن باشد. بازاریابی شبکه های اجتماعی و قابلیت تبدیل شدن به مرجعی معتبر، همگی مصداقی از استراتژی «ببخش تا بدست آوری» هستند.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

۱۲ نکته در جهت انتشار محتوا در لینکداین و افزایش بازید آن – بخش اول

  • sama seo