بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

ObserverSEO سایتی پرمحتوا در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO) می باشد که از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغار نموده است. در این وب سایت با مقالاتی به روز و مرتبط در سه حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی الکترونیکی و افزایش رتبه سایت در گوگل و مفهوم بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد.

  • ۰
  • ۰

12 نکته در انتشار محتوا در لینکداین – قسمت اول

در این بخش پیشنهادهایی را جهت بیشترین استفاده از پلتفرم PublisherLinkedin  ، قابلیت شما در ایجاد پست های طولانی و در نهایت توسعه پیام تان به منظور بیشترین بازدید ارائه خواهیم داد.

لطفاً توجه داشته باشید که ما در این مقاله به دلایل استفاده از Linkedin Publisher و یا حتی بازاریابی محتوا به عنوان ابزاری جهت تبدیل شدن به مرجعی معتبر در صنعت خود نخواهیم پرداخت، چرا که فرض خود را بر این می گذاریم که شما آنها را می دانید؛ بنابراین مستقیماً به سراغ ارائه نکات و پیشنهادات می رویم.

همانطور که قبلاً اشاره شد، در اینجا ۱۲ نکته (پایه ای و اصلی ترین ها) را که به شما کمک خواهند کرد تا یادداشت شما توسط دامنه وسیعی از مخاطبانLinkedin  مورد مطالعه واقع شود، ذکر خواهند گردید.

۱) تنها محتوای باکیفیت را منتشر نمایید. مطالب بی ارزش را منتشر نکنید. تنها محتوایی را منتشر نمایید که با بازار هدفتان همخوانی داشته و انعکاسی از آن باشد. بازاریابی شبکه های اجتماعی و قابلیت تبدیل شدن به مرجعی معتبر، همگی مصداقی از استراتژی «ببخش تا بدست آوری» هستند.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

۱۲ نکته در جهت انتشار محتوا در لینکداین و افزایش بازید آن – بخش اول

  • ۹۴/۰۶/۰۳
  • sama seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی