بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

ObserverSEO سایتی پرمحتوا در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO) می باشد که از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغار نموده است. در این وب سایت با مقالاتی به روز و مرتبط در سه حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی الکترونیکی و افزایش رتبه سایت در گوگل و مفهوم بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد.

  • ۰
  • ۰

گرایش بازاریابی اینترنتی از سال ۲۰۱۴

اینترنت به طرز چشمگیری نحوه اشتراک گذاری اطلاعات را تغییر داده ، و تأثیر شگرفی نیز بر بازاریابی گذارده است. طی سال های اخیر، در حالی که تاکتیک های برونگرا کهنه و منسوخ شده اند، تغییر جهت بیشتری به سمت تکنیک های درونگرا شکل گرفته است. بیشتر کسب و کارها به جای تبلیغاتی که درون محتواهای خارجی گنجانده شده اند، با انتشار محتواهای بکر و بدیع، به دلیل مزایای بیشتر این تاکتیک ها مانند رشد مخاطبین و برندینگ، به موفقیت دست یافته اند.

با در نظر گرفتن این روندها، در ادامه پیش بینی های خود را از گرایش های برتر بازاریابی آنلاین سال ۲۰۱۴ به بحث و بررسی می گذاریم.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

۷ گرایش بازاریابی اینترنتی در سال ۲۰۱۴

  • ۹۴/۰۶/۲۵
  • sama seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی