بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

ObserverSEO سایتی پرمحتوا در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO) می باشد که از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغار نموده است. در این وب سایت با مقالاتی به روز و مرتبط در سه حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی الکترونیکی و افزایش رتبه سایت در گوگل و مفهوم بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد.

  • ۰
  • ۰
واضح است که تصاویر نقش ویژه ای در جذاب کردن محتوای آنلاین دارند . همچنین، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما تاثیر مستقیم دارند. استفاده از تصاویر مرتبط که باعث فهم بهتر مطالب شود در سئو سایت موثر است . در واقع می توان گفت یک تصویر خوب و گویا بهتر از هزار کلمه است!
بهینه سازی تصاویر به دلایل مختلف مانند کاهش سرعت بارگذاری سایت و بهبود تجربه کاربری، یکی از مهم‌ترین بخش‌های در مبحث سئو محسوب می شود که متاسفانه چندان مورد توجه واقع نمی‌شوند.  تصویر مناسب، تصویری است که بازتاب دهنده محتوا و موضوع مقاله شما باشد و به نوعی محتوای شما را کامل کند.
متن کامل مقاله را در لینک زیر دنبال نمایید :

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی